Llegueixo

BY joan IN , No comments

És cert, i negar-ho és absurd  (encara que conec qui ho faria) que la màxima font de coneixement actualment en ple segle XXI prové de la finestra màgica d'internet. Amb un simple ordinador i una connexió, en tens prou per accedir a milions de fonts inesgotables de coneixement.
Però de tant en tant també penso que és convenient provar altres begudes, perquè en els diferents gustos està la veritable esència de la vida. Provar d'anar a d'altres fonts: Xerrades d'experts en la matèria, visualitzacions de vídeo, pel.lícules, converses informals que esdevenen tota una font d'aprenentage inesperat, i també, encara que sembli mentira, segueix existint aquell font que ja fa segles que perdura, i que en temps antic esdevenia l'única eina que teníen els privilegats d'accedir a les fonts de coneixement: el  llibre.

Que cap seguidor del bloc, es possi les mans al cap, no m'he tornat boig, no estic fent un elogi del llibre de text... estic dient, que hi ha llibres que amaguen tota una esència que una pàgina web no pot transmetre, que una simple piulada del twitter no ensenya, darrere d'un llibre està tota una vida, tot un pensament de l'autor.

És per això, que enguany, un dels compromisos que m'he fet per aquest 2014, és llegir llibres inspiradors, llibres que em serveixin per seguir aprenent a apendre.... llibres que m'ajudin a canviar la manera de fer les coses, que em donim l'empenta necessària per ser un mestre del segle XXI que vol educar a nens i nenes del segle XXI.




0 comentarios:

Publicar un comentario