LA CONCENTRACIÓ

BY joan IN , No comments

Hi ha una companya de feina que moltes vegades em diu que faig tantes coses a la vegada que sovint em distrec i no les faig del tot "bé", potser és la meva condició d'home (aquella llegenda urbana que els homes poden fer una sola cosa a la vegada)o potser és que en l'era que vivim, de la immediatesa, fa que molts cops ens falti quelcom que ens impedeix  parar i concentrar-nos de veritat en el que estem fent. 

En una de les pàgines web que sovint miro ( i recomano) http://www.xarxatic.com/ vaig trobar una entrada que parlava justament d'això. Diu, que en plena era digital la dispersió guanya moltes vegades la partida a la concentració. 


El mapa conceptual, ens ha de fer ( m'ha de fer) reflexionar que potser si, que la meva companya hi ha cops que té raó.


0 comentarios:

Publicar un comentario