Prefereixo..

BY joan IN , No comments

Fa molts anys Joan Manuel Serrat, un dels cantautors que moltes de les seves cançons formen part de la banda sonora de la meva vida, va compondre la cançó: “cada loco con su tema”, el nucli de la lletra de la cançó anomenava una sèrie d'actituds que ell preferia davant d'altres.

El meu jo com a mestre, després de 17 anys d'experiència, m'ha fet arribar a la conclusió que jo també prefereixo unes actituds de mestre que d'altres...
Sempre he preferit ...

  • La creativitat a la rutina 
  • La innovació a la repetició
  • El perill a equivocar-me a la seguretat de fer el mateix.
  • La modernitat a la tradició La col·lectivitat a la individualitat.
  • La paraula a l'escriptura.
  • El risc a la seguretat.
  • L'activitat a la passivitat. 
  • La rebelió a conformitat ...
I  potser encara hi haurien més... que el pas dels anys va deixant obrir la porta a la personalitat canviant. Per tot això i més sóc mestre, perquè de totes aquestes sentències podria dir moltes coses, però de totes puc extreure el mateix contingut: Cal seguir aprenent dia a dia!





0 comentarios:

Publicar un comentario