la meva veueta...

BY joan IN No comments

La cantant Chenoa, en una de les seves cançons de fa uns anys, deia "cuando tú vas, yo vuelvo de aquí, cuando yo voy tú todavía estás aquí"... això mateix aplicat al món de l'educació, de les noves metodologies, de les noves eines Tic o de les noves maneres d'entendre l'educació, és el que sovint sento que dintre meu em canta aquella veueta que tots d'una manera o altre d'entendre tenim.

I és que aquesta veueta ha estat molts anys apagada o callada però ara de cop i des de fa uns anys s'ha encès i no para de cantar-me aquesta cançó, sovint encomanat per el que m'envolta o sense ganes d'arriscar o enfeinar-me he anat deixant que ella calli o m'he posat els taps de la comoditat per anar fent sempre el mateix i anar queixant-me de tot i de més.

Ara em trobo, que un cop oberta la finestra de la formació permanent, la finestra de les xarxes socials i la finestra de la inconformitat, aquesta veueta no para de cantar-me que tot el que faig ja fa anys que es fa i que com no em posi els piles sempre aniré darrere de la veueta.
I com a mostra, aquí teniu la senzilla webquest que he fet amb els nens de cinquè, quan enguany és celebra el deuè aniversari de la comunitat catalana de webquest. O sigui que ja porto deu anys de retard...

https://sites.google.com/site/catalunya5e/

0 comentarios:

Publicar un comentario