Potser, potser i més potser

BY joan IN No comments

Potser perquè ja em vaig fent gran les coses cada vegada les entenc menys,…
Potser perquè ja em faig gran les coses cada vegada m' afecten més…
Potser perquè ja em vaig fent gran les coses me les prenc més seriosament…
Potser perquè ja em vaig fent gran les coses cada vegada M’INDIGNEN MÉS...

I és que potser fa deu o quinze anys seguiria fent la meva vida com a tal, potser no em molestaria a seguir debats, a llegir diaris, a anar a conferències. Escoltaria companys de pasada i pensaría que quines ganes de perdre el temps…
Però com ja no tinc aquesta sort de tenir inconsciència com a centre vital i el present com a màxima, potser és hora de prendre d’una altre manera les coses que passen al nostre voltant.
Potser fa uns anys, la LOMCE, no m' hagués dit res com a mestre, però ara sí; ara ja m’afecta; no l’entenc;  me la prenc amb seriositat i sobretot m’indigna .

Per molts motius i en molts altres articles d'analistes molt millors que jo els podeu trobar, de fet resulta curiós, que si feu l’experiment de posar LOMCE al Google , totes les entrades que hi surten fan referències negatives a aquesta llei… COM POT SER? O sigui que deixo aquest anàlisi als experts.
Però si, que vull deixar clar que el que més m’indignarà en un futur molt pròxim,  és que com a Mestres o directors  on la majoria  troba molt negativa  aquesta llei, ens quedem de braços creuats obeint.

No m’imagino treballant de mestre seguint una llei que no me la crec, així doncs, em costa imaginar una comunitat educativa que resti passiva.


0 comentarios:

Publicar un comentario