Ser pares

BY joan No comments

Aquesta entrada a primera vista té poc a veure amb metodologia educativa, ple, canvis a l'aula o innovacions tecnològiques... encara que potser si que té a veure.

Ser pare et canvia la vida... tòpics i més tòpics que acaven sent veritat, i en aquest canvi també està incorporat el teu canvi professional, en aquest cas com a docent, per què?

Molt senzill: si abans la pregunta era: estaré fent bé la meva feina? ara aquesta pregunta cobra una trascendència més gran i pasa a ser: Sóc el mestre que voldria per al meu fill?

I la resposta et cou per dins i t'ajuda a ser cada dia més perserverant, més exigent en tu mateix i més crític en tot el que envolta el futur dels qui més estimes.

Però tornant al paper més paternalista, aquest vídeo m'ha fet saltar una llagrimeta, He vist a la meva dona i m'he vist a mi.

 Dedicat al meu futur fillol i als pares que l'esperen:




Reacciones:

0 comentarios:

Publicar un comentario